mandag 19. desember 2011

Ja, jeg elsker kattene mine!

Jeg kommer definitivt til å bli ei "kattedame", eller jeg er vel strengt talt det allerede. Men uansett. Er det så rart da? De er jo så herlige, og SPESIELT mine to:) Hehe, sånn helt subjektivt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar