"Hobby-skriblerier"
Etiketter
Mat
Hage
Kort
Oppussing
Strikking
Søm
Diverse
Reise
Bryllupsplaneggeren
mandag 19. desember 2011
Ja, jeg elsker kattene mine!
Jeg kommer definitivt til å bli ei "kattedame", eller jeg er vel strengt talt det allerede. Men uansett. Er det så rart da? De er jo så herlige, og SPESIELT mine to:) Hehe, sånn helt subjektivt.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar