Når en pepperkakebaker baker pepperkakekaker
tar han først en stekegryte og en kilo margarin.
Oppi gryta smelter smøret,
og det neste han må gjøre
er å røre sammen smøret og en kilo med farin.
(eller kjøper ferdig på IKEA, men uansett...)
Deilig med litt skikkelig jule-ting. Pepperkakebaking, pynting av pepperkakehjerter og mye annet julekos:) I morgen tar jeg med meg hjertene til jobb og pynter litt ekstra til jul!



Så flinke dokke, og så ta de me på jobb , du e jille. Klem fra mamma
SvarSlettHvorfor har ikke jeg spist de idag?
SvarSlettHehe, ser kjempekoselig ut jaffal- og pepperkaker er godt!
Flinke Even e så hjelpe t då, eg måtte laga kagene sjøl..du e heldige :D
SvarSlettJa, her i huset e det maen som e best på juleting! Han har lagd 3 sorter heilt aleina... Men te vanlig så e det mest meg på kjøkkenet:)
SvarSlett