tirsdag 13. desember 2011

Øl-marinert biff!

Øl-marinert biff, ja, det er faktisk ganske godt :) Mariner biffen i et mørkt øl i 1-2 timer, steik i panne, steik i ovnen og la hvile. Servert med en god porsjon ovnsbakte grønnsaker i god gresk olivenolje jeg har vært så heldig å få av ei venninne på jobben!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar