søndag 11. desember 2011

Jule-Luna

Kattene får selvfølgelig også litt ekstra julekos. Så i år har vi grodd litt kattegress til dem:) Etter godt eksempel fra Helen som ga det i julegave til dem for noen år siden. Luna liker det spesielt godt!

 Hun liker også å ligge i fanger til Nissen! Så her i huset er det jammen julestemning!

1 kommentar:

  1. Sådan! Så får jeg skrevet hilsenen som jeg har tenkt på i flere dager!
    Fin katt, fin nisse, fin jul. Kjempegøy med gress. Liker pusen som ligger i fanget på nissen -:)

    SvarSlett