Nå er (iallefall første porsjon) trøfler ferdige! Det var en tomannsjobb, det! En dypper ganachen i overtrekkssjokoladen, tørker gaffelen og slipper den ned i blandingen som skal feste seg rundt. En brer om trøflene og tar den ut etter at de har hvilt der i et halvt minutt.
Nam, sjokolade!
Og til slutt, de enkleste, men meget gode studenterbrødene :)




Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar