søndag 4. desember 2011

Ny ovn installert i heimen!

Før og etter bilde. Før bilde over, alt for stor ovn. Etterbilde under, med ny Contura ovn og rehabilitert stål-pipe.

Og ovnen med full fyr, varmer både kropp og sinn!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar