Brødene er bakt og de ble vellykkede må jeg si. Godt smaker de også! Oppskriften har jeg hentet fra denne bloggen. Jeg er SÅ fornøyd! Nå er jeg spent på hvor godt brødet holder seg, og om det er godt å ta opp igjen fra fryseren? Dette var jammen kjekt! Jeg prøvde et annet brød på mandag, men det ble ikke så veldig godt, mulig det bare er min personlige smak, men det var ikke godt. Så godt at dette forsøket ble vellykket, iallefall etter arbeid over 2 dager!
Til og med tatt med et ferdig påsmurt bilde :)




Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar