Jeg har lenge lett etter gode sider for lunsj og frokost forslag, fordi det er så lett å bare ta det samme hver dag! Og så vanskelig å finne på noe "nytt". Dessuten er jeg ganske kresen, sånn egentlig, og det gjør det ekstra vanskelig. Eller kresen og kresen, jeg liker rett og slett best det enkle. Men jeg er usikker på om det er enkelheten eller faktisk maten jeg liker best?
Jeg fant uansett en liten genistrek mens jeg googlet etter noe annet, småretter og diverse. Så falt jeg helt tilfeldig over denne nydelige bloggen: http://matpakke.blogspot.com/. Jeg anbefaler en kikk for inspirasjon og du kan også kjøpe smarte matbokser der!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar