Årets julegaver i fin-fin innpakning! Med etiketter, holdbarhetsdato og litt bånd så gjorde årets hjemmelagede gaver seg fint :) "Bispeveien 4's hjemmelagede plommesyltetøy" og "Bispeveien 4's himmelske fristelser"!
Deilig sjokolade i gjenbruksglassene mine! Jeg var veldig fornøyd med resultatet, selvom Even påsto jeg brukte "hele dagen" :)
Har alle fått og gitt mye med omtanke i julen?
Jeg leste på en annen blogg en liten påminnelse at julen ikke er å få gaver, men å gi. Jeg skal prøve til neste år å kanskje lage ennå mer hjemmelaget og gi vekk noe jeg ha brukt litt tid og energi istedet for en ferdiglagd pakke fra en eller annen butikk. Så får vi se om det blir med tanken eller og det blir realitet.
Uansett: Takk for alle gode tanker og omtenksomme gaver i denne julen også fra alle jeg er glad i :)





Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar