Jeg har gått å tenkt på det i dagevis: åhhh, jeg har så lyst å lage rørt bringebærsyltetøy og fryse ned. Vanligvis får jeg kun dette når jeg er på besøk hos svigers i Tromsø, men nå tenkte jeg å ta saken i egne hender. Jeg har sett i butikkene om de har tilbud på bringebær, men det har de selvfølgelig aldri hatt. Så til slutt kjøpte jeg bare 2 kasser og satte i gang med prosjektet. Det var jo superlett...! Jeg trodde det skulle være litt vanskelig. Jeg fulgte en oppskrift fra Millas mat.
2 kg rensede bringebær
500 g sukker
1 pose jam frysepulver
Ha bærene i en stor bolle, bland frysepulver og sukker. Hell alt sammen og rør til sukkeret slutter å knase og bærene er så oppdelt som du ønsker.
Superkjekt, supergodt og superraskt!






