søndag 4. desember 2011

Julekortsesongen!

I går var det hobbyverksted hos Mamma, så da fikk jeg lagd 7 til julekort! Det er ganske stort volum til å være meg, jeg pleier kommer hjem med 2-3 kort...!


  


2 kommentarer:

  1. Så sinnsykt utruligt kjekt at d dukkte opp et flott julakort fra deg i posten! D va virkelig ein kjempe fine øverraskelse :)

    Klem Junhild

    SvarSlett
  2. Så kjekt du syns det og takk i like måte:) Fant ut at eg bare måtte senda et, det passde så fint te ein likesinna!!

    SvarSlett