mandag 14. november 2011

Nye investeringer

Vi har "investert" i nye stoler.
Eller: vi-var-lei-av-å-lete-etter-noe-i-vår-stil-og-prisklasse-og-kjøpte-disse-stolene.
Jeg er uansett fornøyd enn så lenge, jeg har endelig noe å fylle det store tomrommet i stua, en behagelig stol å sitte i, og er ikke ruinert! Vellykket? 

Ellers har vi benyttet helgen(så lenge ryggen var med på laget) til å rydde og organisere i kjelleren. Åh det var deilig det! Så nå har vi fått opp litt hyller i "matboden/lagringsrommet" vårt. Vaskerommet er vaskerom og ikke alt mulig rom. Og snart kan Even iallefall tenke på å innrede verkstedet, delvis. Deilig når ting skjer.

Og grunnen til at det skjer saker og ting i heimen, min nye øyensten - robotstøvsugeren vår! Jeg kan ikke skryte nok, han gjør intet mindre enn livet mitt enklere. Jeg bare elsker Irobot Roomba maskinen min. Kattene kan dra inn hva de vill og håre så mye de vil, jeg har "vaskehjelp" på dagtid når jeg er på jobb :)

3 kommentarer:

  1. Flotte stolar dokk har fått dokk, de såg veldigt goe ud. E forresten veldig missunnelige på robot støvsugeren :)

    Har nok någen kort igjen ja, mn e godt i gang og så d går nok godt:) verre md julegavene egentligt..hehe..koss ligge du ann då?

    Klem Junhild

    SvarSlett
  2. Halloen! Så fin blogg du har! Kjempegøy å se forandringer i huset, fine scrapperesultater, sytalentet og Sausen med stor S! Gleder meg til å følge deg videre :)

    SvarSlett
  3. Junhild: Ja, stolane e veldig behagelige og etterlengta ;) Kort ja, der ligge eg heller dårlig an! Eg har de 4 som eg fekk lagd den kvelden. Skal på hobbykveld om 2 helger og satse på minst 4 te, så då rekke det te de viktigste :) Uff julegavene... det va det! Eg glede meg te der komme ein robot som kan kjøpa og bestemme det for meg...:P

    Charlotte: Takk, takk og i like måte! Kjempekoselig blogg, blir spennande å følga dokke i vinkelgata 7:) Eg like navnet på bloggen, KOSELIG! Ja, her hos meg vett du aldri ka som blogges om, det blir bare det eg holde på med for tiå, retten og sletten!

    SvarSlett