torsdag 17. november 2011

Det varmer et "brunost-hjerte"!

Jeg fant denne herligheten på butikken i går. Og for de som kjenner meg så er jeg(mulig over gjennomsnittet) glad i brunost! Og derfor ble jeg så glad når jeg fant denne. En av mine yndlings hverdags-matvarer er jo brunost og da var det kjempekoselig å møte på denne i butikken. Den er prøvesmakt, og smaken var ikke veldig overbevisende, men jeg gir en 6'er for innsatsen. Litt før søt, faktisk. Julebrunost. Hvor KOSELIG er ikke det??

1 kommentar: