Jeg fant denne herligheten på butikken i går. Og for de som kjenner meg så er jeg(mulig over gjennomsnittet) glad i brunost! Og derfor ble jeg så glad når jeg fant denne. En av mine yndlings hverdags-matvarer er jo brunost og da var det kjempekoselig å møte på denne i butikken. Den er prøvesmakt, og smaken var ikke veldig overbevisende, men jeg gir en 6'er for innsatsen. Litt før søt, faktisk. Julebrunost. Hvor KOSELIG er ikke det??
Mmm...det hørtes godt ud, må eg prøva :D
SvarSlett