torsdag 17. november 2011

Kjøkkenvinduet er kommet!

Endelig har vi fått vårt etterlengtede kjøkkenvindu. Det tok jo bare 9 uker eller noe slikt...! Vi fikk anslått 5-6 uker og har etterlyst det. Nå fikk vi vite at det hadde stått å VENTET på lageret i mange uker. Herlige Coop Bygg. Det ironiske er at vinduet står merket "HASTER"... Hvordan er det mulig? Jaja, vi fikk iallefall 30% rabatt og det skulle vel nesten bare mangle!

2 kommentarer:

  1. e d kje typisk..hehe...men men bedre seint enn aldri ( viss me prøve å se d i fra den positiva siå ;)

    Va forresten ein fine update av bloggdesignen din, og et veldigt flott profilbilde av deg :)

    SvarSlett
  2. JA, det kan du sei. Fint med rabatt uansett:)

    Takk for det ;)

    SvarSlett