"Hobby-skriblerier"
Etiketter
Mat
Hage
Kort
Oppussing
Strikking
Søm
Diverse
Reise
Bryllupsplaneggeren
mandag 14. november 2011
Årets første julebord!
Årets første julebord er unnagjort, denne gang i Westernbyen på Ålgård. Bare 2 igjen. Det var så koselig at, jeg fikk danset litt og GOD mat fikk vi! Da kan jeg ikke klage :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar