mandag 14. november 2011

Årets første julebord!


Årets første julebord er unnagjort, denne gang i Westernbyen på Ålgård. Bare 2 igjen. Det var så koselig at, jeg fikk danset litt og GOD mat fikk vi! Da kan jeg ikke klage :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar