mandag 7. november 2011

Ny uke og mulig ny giv?

Vi har jo hatt en liten oppussingspause, litt "ubevisst" egentlig, vi har ikke planlagt det. Men nå har vi laget materialliste for nytt innkjøp av det vi trenger og dermed så mangler bare innkjøp og gjennomføring! Småtteri altså...! Onsdag er det klart for innkjøp, og i morgen skal 2 små tak males i toppetasjen! Jeg har endelig fått malt ferdig hjørnelistene i stua, så nå er iallefall det ferdig :)

Tilbake til det store matprosjektet mitt. Jeg har vært så flink de siste ukene og følge mine oppsatte matplaner og fått prøvd meg på mye ny mat(eller jeg ikke har prøvd å lage selv før!). I går lagde jeg kjøtt og suppe på egenhånd for første gang og i dag hadde jeg torsk med paprikasaus. Kjøtt og suppen ble nydelig, jeg ante ikke hvor mye jeg hadde savnet de fantastiske melbollene!Nam, nam, nam. Paprikasausen er jeg ikke helt overbevist om, men da var det iallefall ikke uprøvd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar