
Nå er jeg ganske lei oppussing! Jepp, HVEM hadde gjettet det?? Nå når vi har et soverom å sove på, et fungerende kjøkken og ei stue som er beboelig så har vi tatt det litt rolig. Vi har heller brukt tida på å "bruke penger"... hehe. På nyttige og nødvendige ting selvfølgelig, fornuftig som jeg er ;) Vi har bestilt full rekonstruksjon av pipe(metallrør inni), skifte av vindu og ny peis/ovn.


Ellers så skjer det litt småting her og der. Vi sparkler litt, maler litt og spikrer litt. Gangen er platet og malt og manglet bare lister og finpuss. "Bare" litt igjen ;)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar