tirsdag 25. oktober 2011

Andre etasjen på gang!


Vi har så vidt begynt å plate gangen oppe, gulvet er ferdig lagt og vi har iallefal begynt. Vi har ikke mange platene igjen, så det må nok litt shopping til igjen på byggmax eller coop :)

Luna vil også være med! Yay, gulv på gangen oppe ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar