"Hobby-skriblerier"
Etiketter
Mat
Hage
Kort
Oppussing
Strikking
Søm
Diverse
Reise
Bryllupsplaneggeren
tirsdag 25. oktober 2011
Andre etasjen på gang!
Vi har så vidt begynt å plate gangen oppe, gulvet er ferdig lagt og vi har iallefal begynt. Vi har ikke mange platene igjen, så det må nok litt shopping til igjen på byggmax eller coop :)
Luna vil også være med! Yay, gulv på gangen oppe ;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar