
Torsk med urtesmør. Så godt og så enkelt!

Oppskriften er hentet fra Wenche Andersens fantastiske kokebok, Ukemenyer for hele året. Rett og slett kjempeenkel å lage, bland sammen urter(gressløk, timian, persille), smør, løk, salt og pepper og smør over! Sleng den i ovnen i ca 20-30 min på 175 grader. Lag poteter og råkost til! Anbefales :)

Et "dekket" bord med dagens gode måltid!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar