lørdag 29. oktober 2011

Nam, nam FISK!


Torsk med urtesmør. Så godt og så enkelt!

Oppskriften er hentet fra Wenche Andersens fantastiske kokebok, Ukemenyer for hele året. Rett og slett kjempeenkel å lage, bland sammen urter(gressløk, timian, persille), smør, løk, salt og pepper og smør over! Sleng den i ovnen i ca 20-30 min på 175 grader. Lag poteter og råkost til! Anbefales :)


Et "dekket" bord med dagens gode måltid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar