søndag 30. oktober 2011

Helga snart forbi igjen!

Det har vært ei begivningsrik helg! Det var en liten fest hos venner på fredag og lørdag gjorde jeg intet mindre enn å ta en dagstur til Flekkefjord for å levere 12 pakker blader som ikke var blitt levert ved en feil(og dermed opparbeidet meg retten på ordentlig å komme på julebord hos Mamma og de også i år!)

Samtidig så hadde jeg fått med meg at Shamu(en blogger jeg følger) skulle stille ut litt klær på Husflidens messe i Flekkefjord, så jeg lurte med meg Mamma(som kjørte ruten jeg var med på til Flekkefjord). Kjekt å se noe "in real life" som man bare har sett på nett! Og sånn at det er sagt, Shamu skuffet ikke :)

Jeg fikk prøvd nok en ny middagsrett denne uka, men det var litt kjedelig for min smak, så jeg skal ikke reklamere så mye. Kylling med skinke og ost og urter med fløtesaus. Hmmm... skeptisk!

La ved et bilde av den nydelige pusen min, Sinus, som nyter late dager på Evens fang og stortrives i det nye huset!

2 kommentarer:

  1. Heisann!

    Tusen takk for superhyggelig kommentar! Kjempekjekt å høre at du stakk innom standen min og ikke minst at tingene mine ikke skuffet i virkeligheten.. hehe..
    Nå er vi på vei inn i huset, og etterhvert blir syrommet mitt der på plass, ergo jeg får sydd endam er.
    Håper å høre fra deg igjen etterhvert. Også må du veldig gjerne gi beskjed om du er i Flekkefjord igjen, for da må du komme innom sybula mi i sentrum. :-)))

    SvarSlett
  2. Så kjekt du syns det :) Jeg kunne ikke dy meg når anledningen bød seg og få se utstillingen din, det er morsomt når tilfeldigheter klaffer så fint!

    Jeg skal gi beskjed neste gang jeg er sør-over, hadde vært kjempekjekt å se "sybula" di, hehe :) Det er så kjekt å følge bloggen din, du syr og blogger så inspirerende og engasjerende!

    Jeg er stadig innom å kikker, men er ikke like flink å legge i fra meg spor ;)

    SvarSlett