"Hobby-skriblerier"
Etiketter
Mat
Hage
Kort
Oppussing
Strikking
Søm
Diverse
Reise
Bryllupsplaneggeren
tirsdag 25. oktober 2011
Moromat!
Jeg liker jo å lage mye forskjellig mat, iallfall PRØVER å gjøre det. Men det er jo litt moro med morsom mat også. det smakte ikke spesielt godt ut, så ikke spesielt fint ut kokt, men det var moro å lage ;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar