
Nå begynner stuen endelig å ta form! Ca 3/4 er vel ferdig platet, og etter det er den jammen klar for maling! Jeg gleder meg :D Sikkert mange som tror jeg tuller når jeg sier gleder meg. Men jeg gjør virkelig det. Å male i sammenligning med alt det andre vi gjør er himmelen spør du meg. Pluss at jeg faktisk er ganske brukbar som maler...! (i motsetning til andre oppgaver, ifølge Even!)

Even har også satt på foring i vinduet vi(Even) har skiftet i stua. Det ble så fint at! Nå er gangen ferdig plastet, så og si og det er neste prosjekt etter at vi har lagt gulv i stua. Vi fant ut at gulvet i stua var LITT skeivere enn først antatt, men vi har ikke mulighet til å gjøre noe med det nå. Så vi gjør som med alt annet: "Det er gammelt, så det ER litt skeivt...!". Nei da, vi er ganske nøye, men enkelte ting vil aldri bli helt rett og water!

Vår "private" elektriker Tor Stian med hodelykt og behagelig arbeidsstilling. Som vi konstaterte tidligere i dag: han har innviet kjøkkenet allerede! Takk for all hjelp, Tor Stian :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar