"Hobby-skriblerier"
Etiketter
Mat
Hage
Kort
Oppussing
Strikking
Søm
Diverse
Reise
Bryllupsplaneggeren
lørdag 17. september 2011
Jøss, det blir et HJEM!
Det er nå vi skjønner at det blir et HJEM. Vi har begynt å male veggene og legge gulv i stua, elektro-jobben er Tor Stian ferdig med på kjøkkenet og vi GLEDER oss. :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar