lørdag 17. september 2011

Jøss, det blir et HJEM!

Det er nå vi skjønner at det blir et HJEM. Vi har begynt å male veggene og legge gulv i stua, elektro-jobben er Tor Stian ferdig med på kjøkkenet og vi GLEDER oss. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar