
Nå er gulvet lagt, taket malt, veggene platet og ferdig malt. Stua er rett og slett snart ferdig. Nå mangler bare listing og finpuss :)

Elektro går fremover og fremover. I dag fikk vi lys og strøm på kjøkkenet og varmt vann i kranen!! *Hvor deilig er ikke det?*


I går var været så bra at vi fikk spist pizza på terassen! Tenk, i midten av september. Det var iallefall koselig så bare det.
Hjelperne våre for helga, Tor Stian og Mamma. Jeg og Mamma har malt 2 strøk i hele stua, Even har lagt gulvet og Tor Stian har tatt det elektriske.Vi har oljet deler av benkeplatene også, så nå er platetoppen satt på plass, vasken står klar i benken. Ja, på kjøkkenet hadde vært HELT ferdig nå hadde vi ikke gått på den leveringstid-smellen på kjøkkenet...! Hekkan. Jaja, sånn erlivet. Men fint blir det :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar