lørdag 17. september 2011

Stua snart klar til bruk!


Nå er gulvet lagt, taket malt, veggene platet og ferdig malt. Stua er rett og slett snart ferdig. Nå mangler bare listing og finpuss :)

Elektro går fremover og fremover. I dag fikk vi lys og strøm på kjøkkenet og varmt vann i kranen!! *Hvor deilig er ikke det?*


I går var været så bra at vi fikk spist pizza på terassen! Tenk, i midten av september. Det var iallefall koselig så bare det.
Hjelperne våre for helga, Tor Stian og Mamma. Jeg og Mamma har malt 2 strøk i hele stua, Even har lagt gulvet og Tor Stian har tatt det elektriske.
Vi har oljet deler av benkeplatene også, så nå er platetoppen satt på plass, vasken står klar i benken. Ja, på kjøkkenet hadde vært HELT ferdig nå hadde vi ikke gått på den leveringstid-smellen på kjøkkenet...! Hekkan. Jaja, sånn erlivet. Men fint blir det :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar