søndag 18. september 2011

Kjøkken, du kjøkken!


Jeg blir litt sånn barnlig begeistret over kjøkkenet vårt! Jeg elsker kjøkken, det er mitt favorittrom i huset, eller jeg prøve alltid å lage det slik. Man skal like å være på kjøkkenet. Og jeg liker jo å lage mat, så jeg må jo like kjøkkenet.

Her ser du litt av utsiken jeg får når jeg står og knar ut bolledeigen på en nyolja benkeplaten :)
Det er FØRSTE gang jeg(vi) har fått bestemme akkurat hvordan kjøkkenet skal være! Fra hvor benkene skal være, om hvor vi vil ha overskap eller benkeskap eller høyskap eller hyller. Hvilket utseende kjøkkenet skal ha, hvilke håndtak, ja, ALT. Jeg elsker det! Og nå er det så godt som ferdig(jeg trenger vel ikke nevne bestillingstid-vinduet igjen...). Jeg gleder meg sånn til å bake og kokkelere på det nye kjøkkenet! På mandag kommer rørlegger og da er det praktisk talt KLAR TIL BRUK.

Seeee hvor fint det er!! Bare plate mellom benkeskap og overskap mangler, itillegg til detaljer som lyslist, sokler og noen håndtak som vi har fått i feil farge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar