
Når vi er "ferdige" med et rom, så er det "på an igjen" med et nytt rom...! Så nå skal gangen få en finpuss! Vi har begynt å plate, så dette blir jo spennende.

Feinsagen fra Black and Decker (nyinnkjøpt av en STOLT Even). I flittig og nyttig bruk allerede. Even <3 Feinsag.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar