søndag 18. september 2011

Så e det "på an igjen"


Når vi er "ferdige" med et rom, så er det "på an igjen" med et nytt rom...! Så nå skal gangen få en finpuss! Vi har begynt å plate, så dette blir jo spennende.


Feinsagen fra Black and Decker (nyinnkjøpt av en STOLT Even). I flittig og nyttig bruk allerede. Even <3 Feinsag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar