onsdag 21. september 2011

Prikken over i'en!


Listingen er i gang! Stuen er 2/3 ferdig listet på gulv, tak og rundt vinduer. Even har vært så flink og det blir så fint!


I dag fikk vi strøm i stua :)

Gangen er ferdig lagt gulv, plater på veggene mangler bare litt. Nå må det jo snart være klart :)


Liste/veggløsningen :)

1 kommentar:

  1. OMG! *squee*

    Elsker det store vinduet i stova!

    SvarSlett