søndag 11. september 2011

Og så var det gangen!


Vi valgte å skifte ut gangen også. Til informasjon: Under teppet var det lenolium og under det igjen var det plater, spikret hver 10 cm...! Føltes iallefall slik. På veggene var det falsk struktur/mur vegg/tapet. Bak der var det en eller to tapeter til og underst litt papp. Fantastisk.

Vi valgte også å kvitte oss med dette, og å endre buen til en vanlig firkantet gjennomgang. Buen var jo ikke akkurat fantastisk buet...!

Ribbet til grunnen, her er tapet og tepper BORTE!

Ja, ribbet for alt, kun spikrene igjen...!

Trappeoppgang, ikke godt å vite hva som blir fint her. Tiden vil vise.

"Blindveien" nå uten bue-inngang! Takk for hjelpen John-Tore :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar