
Vi har som vanlig en arbeidsliste, vi krysser av og motiverer oss selv:)

Nytt røropplegg og varmtvannsbereder! Vi er så fornøyde, enkelte ting bør bare overlates til profesjonelle!

Matstasjonen. Med en micro og Fjordland kommer man langt med en tom mage! Kvaliteten og smaken kan diskuteres! OG enda mer diskutabelt er det å gå på butikken og kjøpe 10-12 pakker Fjordland på en gang. LITT flaut kan du si...! Men nødvendig,

Nå legges det elektrikerrør(etterhvert med innhold også!) i vegger, tak og gulv :) Godt ikke JEG har noe med det å gjøre... I fare for å gjenta meg selv: Jeg duger best til MALING.

Sist men ikke minst: Vi har rett og slett begynt å panele! Nå er nesten en vegg kledd, og det gjekk fort! Halve kjøkkenet er også platet. Vi er jammen stolte. Tenk, tenk, nå har vi en vegg ferdig platet. Wow.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar