søndag 21. august 2011

Vepsebol - bortevekk!

Even fikk en litt dårlig opplevelse sist vi klippet hekken. Det viste seg nemlig å være et vepsebol i hekken, og når han skulle klippe og dermed forstyrret bolet ble de mildt sagt IRRITERTE! Plutselig var Even omringet av veps og ble bitt 2 ganger veldig kjapt, før han klarte å løpe vekk. Som du ser måtte vi finne "riktig" utstyr, myggnetting og vepsespray. Til slutt tente vi på for å sørge for at restene var tatt. Even har det bare bra! And that's how the story went :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar