Svigers har vært på besøk ei uke og nå har de reist tilbake til Tromsø. Det er koselig med besøk, men deilig når man er alene igjen også :)
Vi fikk besøk av svigermor, svigerfar og svigerbestemor. Det ble litt sighseeing og mange Sparkjøp besøk i løpet av uken. Vi var en tur på Byrkjedalstunet, tok toget til Stavanger og fikk vist det nye huset vårt, iallefall utvendig siden nøkkelen er tilbakelevert.


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar