søndag 14. august 2011

Ferdig besøkt!

Svigers har vært på besøk ei uke og nå har de reist tilbake til Tromsø. Det er koselig med besøk, men deilig når man er alene igjen også :)

Vi fikk besøk av svigermor, svigerfar og svigerbestemor. Det ble litt sighseeing og mange Sparkjøp besøk i løpet av uken. Vi var en tur på Byrkjedalstunet, tok toget til Stavanger og fikk vist det nye huset vårt, iallefall utvendig siden nøkkelen er tilbakelevert.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar