søndag 21. august 2011

Før og etter - huset vårt!


Stua. Jeg har malt noen vinduer kan du si!

Loftstue/trappeoppgang

Trappa.

Gangen. Lyst og fint :)

Mye rot og ubehandlet terasse - til ny terasse og mye ryddigere!

Vi har ryddet litt i bedet og på terrassen ute!

Ved inngangen bak huset, litt forskjell her!

På siden av huset. Vi har fjernet og ryddet opp en del, og laget en søt liten sti.
Så er det bare litt trist at vi nå skal flytte! Vil du kanskje ha et flott lite hus?? Se på finn her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar