Jeg er jammen både imponert og fornøyd med gavene jeg fikk! Noen positive ting er det nå selv når man fyller syv-og-tyve år...
Ellers er det andre som har oppdaget at jeg har begynt å like matlaging, så jeg fikk ei kokebok jeg har gått og kikket på og et kjempekult forkle som kan brukes året rundt.
Jeg fikk meg en Singer symaskin fra 1927, som FUNGERER. Jeg har hatt lyst på en slik lenge, men ikke tatt meg råd / plass til å kjøpe det. Nå fikset Even det for meg! Jeg får meg jo eget hobbyrom i det nye huset. Med oppbevaringskasse med lås som fungerer og fullt av tilhørende utstyr. STILIG :)
Takk til alle som husket på meg på bursdagen :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar