søndag 28. august 2011

Visningsdag!

I dag har vi hatt visning på huset, så nå sitter vi bare og venter på potensielle bud! Det burde nesten ikke vært lov med slik spenning...! Jeg PRØVER å huske å puste.

*pust inn* *pust ut*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar