
Nam, nam! I år fikk jeg nesten en hel 6 liters brødpose med bær fra ripsbærbusken min. Den ble vel plantet for 3 år siden. Den har jammen trivdes her i hagen! Så nå gjenstår bare å få til noe med ripsen? Noen gode idéer?

Og bare sånn i forbifarten, vi fant forresten en pitteliten pusunge på terrassen en dag. Vi kalte han "Conrad" og satte opp plakater på butikkene i nærheten og gav beskjed til Dyrebeskyttelsen. Etter 3 dager ringte eieren og ville ha han tilbake. Litt trist og litt deilig. Deilig å vite at ingen bare har latt han være alene og ikke brydde seg om han. Trist fordi vi ble jo litt glad i den lille krabaten som vi hadde slengnavnet: "suger'n" for han suttet på all åpen hud og nektet å slappe av uten et stykke hud å "kose" på...! Men nå er han iallefall hjemme igjen :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar