tirsdag 2. august 2011

Og ikke minst: klargjøre huset for salg!

Ja, det var jammen mye mer arbeid enn forventet for å si det slik! Vi har (pga min lille organiserte hjerne) laget en liste over alle gjøremålene, så kan vi krysse dem av etterhvert. Litt motivasjon må vi ha utenom den ukentlige episoden av True blood! Vi har altså malt alle vindu i 1.etg. Og det er MANGE. Vi har også akkurat klargjort baksiden av huset/inngangspartiet. Det er blitt veldig fint, hvorfor har vi ikke gjort dette før?? Bare se på FØR og ETTER bildet. Nå blir det jammen så fint at vi nesten ikke har lyst å flytte! Jeg skal også ta noen etter bilder av malingen og alt annet små-greier så kan du få se hvor fint det har blitt. Først må vi bare rydde, pakke litt vekk og vaske. Neste uke kommer svigers på besøk, så til mandag må vi være ferdig :)
FØR
ETTER


1 kommentar:

  1. Det blei jo kjempe fint, dokke e kjempeflinke, Klem fra mamma

    SvarSlett