tirsdag 2. august 2011

Det nye huset - og massevis av planer!








Som jeg nevnte litt tidligere i bloggen så har vi altså kjøpt oss nytt hus, eller oppussingsprosjekt. Men det jeg har fått meg er jo strålende! En stor tomt på Sandnes, en STOR hage og drivhus! En stor stue og en søt liten terrasse. Og et nytt kjøkken om ting går etter planen!






Her er altså noen FØR bilder av kjøkkenet. Ja, det er mye å gjøre her...! Vi river ut alt, setter inn nytt vindu som er 20 cm høyere på veggen og 15 cm lenger smalere. så åpner vi veggen inn mot stuen(der du kan se komfyren i dag), slik at det blir en litt åpnere løsning inn mot stue og ikke ut mot gang som i dag. Og da burde det se noenlunde ut som under. Blir det ikke FIIIIIIINT trur du?? Jeg er overbevist :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar