onsdag 27. juli 2011

Nummen.

Man blir nummen når slike tragedier skjer. Jeg tenker og gråter for alle som har vært involvert: helter og skadede, pårørende og døde. Jeg kan ikke forstå at noe slikt kan skje, hvor som helst i verden, men kanskje spesielt her i lille fredelige Norge. Tenk at slik ondskap finnes der ute, skremmende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar