fredag 1. juli 2011

Regnfull St. Hans feiring

St. Hans feiring blir det uansett vær og vind. I år med begge deler. Men litt partytelt/pavilion og med biler som vind-beskyttelse, ja, så ble det feiring og bål allikevel. Fast tradisjon i familien vår, og veldig koselig :) "Alle" hadde gått for samme grillen. Faktisk HELT tilfeldig. Det var ikke mindre enn 5 slike griller på 7 eller 8 griller totalt. Funker fint som bare det!








Ah! Hva gjør vel LITT regn?? Hvis du lurer på min fine *kremt* bekledning, så har jeg noe å si til mitt forsvar: Lungebetennelse og St.Hans i regn og vind = Varm bekledning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar