mandag 20. juni 2011

Endelig...



...tilbake i jobb! Blir helt tullete i hodet av å ligge på sofaen i over ei uke. Lungebetennelsen begynner og slippe taket og jeg kan sette i gang med alle saker og ting jeg skulle ha gjort de siste 1,5 ukene. Hvor begynner man? Jeg startet med en skikkelig rydderunde. Mannen min har tatt godt vare på meg når jeg har vært syk, men min rydding og hans rydding er to helt forskjellige ting! I går fikk jeg forresten min mann med på en runde med brettspillet "Millionær"(rikmanns-versjonen av Monopol, hehe). Så ja, han har lidd sitt for sykdommen han og. Det skal nevnes at han misliker brettspill og jeg ELSKER det.
Så nå vurderer jeg et nytt redesign prosjekt. Men jeg er så usikker på om idéen min faktisk blir bra, eller om det bare er hodet mitt som syntes det er en god idé? Skal jeg bruke så mye tid når jeg er litt usikker? Hmmmm. I tenkeboksen. Plutselig går jeg bort og setter frem symaskinen, who knows?
Og til info: Det er faktisk sommer og vi ser antydning til sol! Deilig?? Det betyr blomster og mer blomster, luking og hagekos! Til og med orkidéene mine følger trenden og kommer med nye stilker og blader og gror i vei. Det varmer et blomsterhjerte! Det eneste som ikke helt går etter planen er min agurk-plante... Det går heller dårlig, så jeg har ingen forhåpninger om argurker i år! Apropos blomster, det er forresten også den positive siden av å være syk. Jeg får blomster. To stykk innkassert(avbildet!), og meget fornøyd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar