tirsdag 14. juni 2011

Havrafting - meg??







NEI! Men allikevel ble jeg altså "ufrivillig" med på dette. Det var nemlig en teambuilding aktivitet med en av våre samarbeidspartnere på jobb. Siden jeg er teamleder på dette feltet mente jeg det var rett og rimelig å melde seg på. Ingen hadde fortalt meg hva dette gikk ut på. Dagen før fikk jeg en mail med info om hvor vi skulle møte og hva vi skulle gjøre. RIB-båttur til Kalvøy og skalldyrservering. RIB. Ikke visste jeg at det var en slik superrask båt som hopper på bølgene....! Har jeg nevnt at jeg ikke er så veldig glad i åpent hav eller vann generelt...? Og HVERTFALL ikke i en pitteliten rask båt! Jeg ble lettere panisk når noen nevnte akkurat den lille detaljen der for meg. Men tøff som jeg er(hahaha) møtte jeg opp og tenkte at "ahhh, det går nok fint". Så stod vi der på kaien, alle var gira og ville uti båtene, og instruktørene hadde sikkerhetsgjennomgang. Sikkerhetsgjennomgang ja, heller skremselspropaganda for oss sjø-redde... Når det blir sagt ting som: Hvis du faller i vannet, bare slapp helt av og legg deg på rygg(!), som om det er mulig?? Eller hvis båter velter. Hold deg fast til ei hver tid, for det kan bli bråsvinger og hopp slik at du faller ut. Og avslutter med at: "alle skal nok få nok fart og spenning". HJELP. Jeg stod der med solbrillene mine og det kom noen tårer, heldigvis for solbrillene, slik at ikke alle så det...! Btw, bildet er tatt FØR sikkerhetsgjennomgangen. Men jeg ble med og overlevde, jeg pustet hardt og klarte nesten ikke løsne fingrene fra holdehanken foran meg når vi kom frem. Ellers var det veldig koselig, og HELDIGVIS tok vi rutebåten hjem igjen. Åh, hvor jeg liker rutebåter i forhold...

Og nå har jeg fått lungebetennelse, om det har noen sammenheng skal jeg ikke påstå, men her ligger jeg nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar