søndag 5. juni 2011

Indianer "state of mind"!








Skal man først være indianer på utkledningsfest, så gjør det skikkelig :) Moro!

2 kommentarer:

  1. Hei
    Ja du va så fine, koste osse veldigt
    Klem Fra Mamma

    SvarSlett
  2. Weee! Du blei kjempefine! Og hårbåndet var jo spot on ;D

    SvarSlett