


Filmen er sett, utkledningen over for denne gang og vi er fornøyde. At det er siste boka og filmen er og blir vemodig, men det var en fin avslutning. Filmen var fin, vakker og spennende på en gang. Og ikke minst: JEG FIKK BRUKT KAPPEN MIN...! Det var jo veldig kjekt, selvom jeg følge meg rimelig beglodd! (Stavanger-folk!) Haha. Var vi ikke fine??
Maj gåd wi lukk smasjing!
SvarSlett