mandag 18. juli 2011

Og vi maler og pusser

og sparkler og kvistlakker! Og slik går nå dagene... Og slik blir nok de neste månedene og vel så det. For en tilværelse. Vi får bare håpe det er verdt det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar