Det blir jammen en travel sommer og høst i år. Nå har vi endelig fått kjøpt oss hus! Men dog, ikke et hus uten arbeid for å si det slik! Det er vel det man kaller et oppussningsprosjekt. Eller som en kollega av min mann sa: Du har kjøpt deg en ny hobby samtidig! Så sant, så sant. Huset må nemlig pusses opp fra topp til tå. Vegger, tak, gulv, kjøkken, soverom. Ja, det meste. Men det ligger på Sandnes, og tomta er på over et mål og ligger godt skjermet fra naboer, slik at vi endelig kan få litt mer privatliv når vi skal sitte på terrassen! Vi gleder oss. Mye å gjøre med huset, men da blir det iallefall vårt eget :)
Så nå består dagene i å klargjøre vårt nåværende hus til salg og visning 28/8. Helga skal benyttes flittig til å (forhåpentligvis) male alle vinduer og lister i stue/kjøkken ferdig. God helg!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar