lørdag 7. mai 2011

Romanse i hverdagen


Jeg ble rimelig overrasket, men ikke mindre glad av den grunn, for de 20 rosene. Så koselig på en lørdagsmorgen! Han mannen min er nå litt søt :D

1 kommentar: