søndag 1. mai 2011

Vår, vår, våren den er her!

Hos oss har det rett og slett blitt grilling og all mulig annen vår-aktivitet i helga. Det var grilling av pølser, svinekam og spareribs på terrassen til Helen og Kristian på lørdagen og tapping av den nye batchen med Even og Kristians øl på søndagen. De har nå funnet et navn på bryggeriet: Moesen Øl. (Som jeg kanskje kan ha vært med på å finne på, mine forslag kommer alltid høyt på listene... *kremt*) Gjett hvem som kom frem med forslaget "Jærske Øl Menn"? Jo, meg! Kanskje jeg burde skifte bransje og starte med Jingle-produsering og slagord?? Hehe :) Jeg fikk laget logo og etikett, det det var jo kjekt! Det ble jo litt stilig til slutt!
Ellers var Luna ute og nøt sola! Deilig vær! På lørdagen var jeg skikkelig produktiv: Ryddet bod, hang opp klær, tok oppvaskmaskin, heiv ut boss og masse mer, og det var før kl 14! Og rett etter det fikk jeg overraskelsesbesøk av Mamma, det er jo alltid kjekt! Vi satt på terrassen og "tattla", det var nesten FOR varmt der ute, jeg ble jo helt svett under panneluggen(nytt, hittil ukjent, problem!).
Jeg benyttet meg godt av det gode været og fikk også lest noen flere sider i boka jeg leser for tida, ute i sola: Natascha Kampbusch - 3096 dager. Litt ironisk å lese den i sola, for en historie!

2 kommentarer:

  1. Weee! Vår! ♥ Og så flink du er som ikkje bare rydder og steller, men og lager fin logo og etikett! Og som sagt - gler meg til å koma på terrassen og grilla i sommar!

    Må jammen få lese den Natascha Kampusch-boka eg og. Eg har høyrt den er bra, at ho er klok og reflektert.

    SvarSlett
  2. Deiligt med vår-vær! Du e velkommen på terrassen og grillings kor tid som helst :)

    Nå e eg bare halvveis i bokå, men hu e veldig reflekterte. Ei annerledes bok enn eg hadde forventa, men veldig interessant på ein fæle måte!

    SvarSlett