søndag 1. mai 2011

Zumba!


Zumba er virkelig kjekt, iallefall på Arena Klepp med Sam som instruktør. Det er trening mens du lærer litt dansetrinn i forskjellige dansestiler: Salza, Samba, Magedans og masse mer! Det er bare utrolig kjekt. Jeg trodde ikke at jeg noen gang kom til å like en type trening, men dette liker jeg. Enn så lenge, kan ikke garantere noe for fremtiden! Det som er litt morsomt er jo at jeg er også veldig dårlig til dette. Jeg er ikke flink å holde rytmen, jeg klarer ikke lære meg trinnene fort og jeg har dårlig kondis. Ironisk at dette skulle være noe jeg liker...! Uansett: Det anbefales!

1 kommentar:

  1. Maaan! Eg kunne aldri vore med på det der. Men så kjekt at du liker det så godt! U go, zumba girl! XD

    SvarSlett