lørdag 7. mai 2011

Maling - min nye bestevenn?

Så da var vi i malingen IGJEN. Denne gangen av en litt annen grunn. Vi er jo på husjakt og har vært det ei stund. Så nå begynner vi å finne litt mer aktuelle hus og da har vi fått tips fra eventuelle meglere å male hvitt... ALT hvitt. Vi kommer nok til å bare male noe hvitt. Jeg orker ikke bo i et helt hvitt hus frem til vi selger!! Men vi maler iallefall alle lister og dører i 1.etg. Så dette blir jo KJEKT. Vi er iallefall litt i gang. Det blir nok bra til slutt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar