søndag 8. mai 2011

Prosjekt "hvit"









Så slik går det med malingen. Jeg syns vi har vært flinke! To dører/dørkarmer malt og montert: Check! Taklister på badet malt: Check! Taklister på gangen malt: Check! Så er det bare resten igjen :)

4 kommentarer:

  1. Wow, det ble knall fint! Ble et helt annet uttrykk, så flinke :D

    SvarSlett
  2. Dokke e jammen flinke,det blei jo kjempe fint og klem mamma

    SvarSlett
  3. Takk, takk, må stå på litt for å få det te! Det blir heilt annerledes! :)

    SvarSlett
  4. Ohlala! Me like! Blir kjempefint jo!

    SvarSlett